-给昨天的我一个拥抱、曾经她不知如何是好。

王烁twinkle

Always On My Mind (With Carrie Underwood) - Willie Nelson

存档灵魂:

Always On My Mind
永存我心


【歌词】


Maybe I didn't love you
或许我对你的爱不够
Quite as often as I could have
常常忽略了你
Maybe I didn't treat you
或许我待你不够好
Quite as good as I should have
没有尽我所能
If I made you feel second best
倘若我令你觉得我不是将你放在第一
Girl I'm sorry I was blind
丫头,我说声对不起
You were always on my mind
你永远都在我心中
You were always on my mind
你永远都在我心中

Maybe I didn't hold you
可能我没有陪伴你身边
All those lonely, lonely times
在那孤独,寂寞的时光
And I guess I never told you
我想我从没有对你说过
I'm so happy that you're mine
有你在身边我倍感幸福
Little things I should have said and done
有些小事我本应该去说去做
I just never took the time
但我从未把握好机会
You were always on my mind
你永远在我心中
You were always on my mind
你永远在我心中

Tell me
告诉我
Tell me that your sweet love hasn't died
告诉我,甜蜜的爱并没有死
And give me
给我
Give me one more chance to keep you satisfied
再给我一次机会,让你满意
I'll keep you satisfied
我会让你满意

Little things I should have said and done
有些小事我本应该去说去做
I just never took the time
但我从未把握好机会

You were always on my mind
你永远在我心中 
You were always on my mind
你永远在我心中 
You were always on my mind
你永远在我心中 
You were always on my mind
你永远在我心中 


评论
热度(7)

© 王烁twinkle | Powered by LOFTER